torsdag

Jag längtar till helgen. Imorgon efter jobbet ska jag ha en ta-hand-om-mig-själv kväll. Vilket innebär hårfärgning (gillar min gråblonda utväxt), bad, tända ljus, ansiktsmask, massa filmer och ja.. Sånt mysigt! Och på lördag firar farmor och farfar 50 år gifta så vi ska äta på restaurang, sedan blir det hem till dem och ha lite minijulafton med min farbror + familj, eftersom de är utomlands över jul. Nej, jag är inte alls avundsjuk. Gillar att frysa. Efter det ska jag hem och ha ännu mer förtidsjulaftonsmys med Matilda och Rebecca. I like it. Lite Mysteriet på Greveholm står på schemat. Myyysigt! Tittade ju på det igår för övrigt, hahaha. Hade glömt bort hur kul det är. Nej, nu ska jag inte stå här och nörda utan gå och äta lite mat sen är det hard work work igen. Eller ja, vi har ingenting att göra. Haha! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0