Jay Smith vinner ikväll!!

Igår hann jag med att fortsätta med mitt julklappshandlande efter jobbet. Hade bara köpt till min lillasyster (eftersom hon är den som är lättast att köpa till) och en halv present till miss Jansson innan det. En grej som jag vet att hon vill ha fast hon aldrig tänker på! Haha, nej nu ska jag sluta.. Den är inte ens så speciell som jag har fått den att låta, jag lovar. Så bli inte besviken M! En kul grej bara. Liksom. I alla fall, så har min bror också lite julklappar under granen (som inte är framme än, så de ligger under min säng sålänge) som är från mig och Matildas julklappar är klara de med så vid hennes namn kan jag sätta en (jul)bock på listan! Bara jag som tycker att den där meningen blev knasig? Haha, spela roll.

Vad gjorde jag mer igår? Jo, hämtade ut mitt efterlängtade Rock By Sweden-armband. Men tro det eller ej: Jag öppnade bara lådan, inte själva påsen! Ska nämligen slå in det till mig från mig. Haha, det är galet hur töntig är jag ibland.

Sitter just nu på jobbet och gör ingenting. Låter typ som att vi aldrig har något att göra här, men det är inte sant! Väntar på att dagen ska gå fort, men när man inte gör annat än väntar går tiden extremt sakta. Så det här kan ta ett tag. När jag slutar kommer mamma och hämtar mig, så ska vi åka till Lovisas skola för att kika på deras Lucia uppvisning. Mysigt! Därefter blir det hem, en powernap om jag är trött, The Vampire Diaries sen Idol för hela slanten. JAY SMITH VINNER IKVÄLL, FÖRSTÅR NI?!!

Okej, nu när jag läser igenom allt är ju hela inlägget helt knas. Men men, orkar inte skriva om det. PUSS


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kommer du och kollar på din lillasysters luciauppvisning i stallet också? :M

2010-12-10 @ 12:06:27
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0