Vintern är bra vacker ändå

Slutade lite tidigare igår, och för första gången på.. Ja säkert hela veckan, hann jag se solen innan den försvann. Och vilka minnen från fjällen jag fick när jag såg denna vy. Var bara tvungen att ta ett kort (längesen jag kände så förresten), men tyvärr såg det bättre ut från mina ögon.

Nu ska jag egentligen ta mig ner på stan, men finner inte riktigt orken. Är så otroligt trött. Hela tiden. Som igår när jag låg och väntade på att Idol skulle börja igen 22.25.. I första reklamen tänkte jag "Men jag blundar lite bara". Ja, det gick ju bra. Vaknade halv 12 ungefär. Så missade med andra ord när Jay vann. Men glad blev jag i alla fall när jag kollade in Supernytt i mobilen.

Men nog om det, nu ska jag ta och försöka komma iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0