Ett efterlängtat sportlov..

..fick jag igår! Ganska skönt om man säger så. Ska inte göra någonting, bara sova.. Skämt åsido. 100-dagarsfesten på torsdag ju, får man inte glömma (!!). Ska ta en sväng ner på stan och kika lite innan dess. Men vill ha lite sällskap så hör av dig om just DU är intresserad! Ha-ha.

Igår skulle vi ha varit klara med projektet, men det blev vi inte. Som tur är så är vi inte de enda och vi får veckan efter lovet på oss också. Det tar sin lilla tid att göra en hel film, och nu är den här bara ca 20 minuter. Ikväll blir det Melodifestivalen-tittande som vanligt. Och Knocked Up (På Smällen) går på trean klockan 21.30 såg jag och den har jag alltid velat se men glömt bort. Så ska se till att titta på den ikväll! Vi hörs när vi hörs med tanke på min dåliga uppdatering. 2deLu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0