If we ever meet again

Det har varit en lång dag idag, eller inte så lång.. Men har hunnit med en massa saker. Först hade vi religion, sen på resurstiden gjorde jag och Matilda omprov i buddhismen. Hoppas det gick den här gången! Sen åkte vi ner på stan för att ta en tripp till Kreta på 24 minuter. Men innan det blev det en spontan måltid inne på Gränden, satt inte helt fel alltså. Efter den korta utlandssemestern gick vi runt på stan en stund och lilla jag hittade en jättesöt tröja från Vila. Expediten fick mig att köpa en leopardmönstrad scarf också, den var fin så varför inte? Efter det gick vi ett tag till sen var båda för trötta för att kunna stå, ungefär. Och nu är jag äntligen hemma. Okej, det kanske inte var så mycket.. Men mer än vad jag brukar göra om dagarna nu för tiden i alla fall! Men tycker inte ni också att det är något som fattas? Hm.. Just ja, tandläkartid! Hade ingen idag. HAHAHA!


Här har ni en sjukligt bra låt att lyssna på medan ni tänker på hur dryg jag är med mitt tandläkarsnack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0