Trötttt!

Jag är trött på snön, trött på att det hela tiden kommer mer och att den inte försvinner istället. Är det inte tillräckligt vitt ute nu? Känns som om hela världen är vit. Fast det är den ju inte.. Nej, jag var så trött på den häromdagen att jag köpte mig en sommarklänning från BikBok. Hur söt som helst. Titta bara själva om ni inte tror mig! Och nej, jag har inget huvud.

Hade prov om buddhismen idag, undra hur det gick.. Vågar inte hoppas på någonting. Och New age och naturfolket (Josefin var gullig och rättade mig, bra att jag har koll) proven (som vi  för övrigt gjorde innan jul) fick vi tillbaka också, hade jag skrapat ihop två poäng till hade jag fått VG. Men äh! Drog och tränade en stund efter det och det var lika skönt som vanligt. Vet ni? På måndag ska jag till tandläkaren.....


Kommentarer
Postat av: hihi gissa

huihihi nej inget huvud men stora tuttar! :* undrar vad tandläkaren skulle tycka om ahn fick se denna bild? :P:P heh kuuull...

2010-02-04 @ 20:40:55
Postat av: Josefin

Knasboll, det var ju new age och naturfolket provet vi fick tillbaka =) hihi

2010-02-04 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0