Fireflies

Vårt projekt började på allvar den här veckan. Och det har inte direkt varit en bra början för oss. Skulle ha filmat hela den här veckan, men kommer inte komma igång med det förrän imorgon. Krångel med manus, kyla, stuga och så vidare. Så nu blir det till att jobba effektivt tills på tisdag så vi får ihop vår skräckfilm.

Köpte även ett par nya skor till våren för några dagar sen.. Oops I did it again, typ. Men hallå, 99 kronor.. Vem kan motstå det? Och imorgon blir den här snyggingen nedanför min, min, min! Tänkte köpa den idag men tvekade. Och nu kan jag inte förstå varför jag gjorde det, precis en sådan jag har letat efter ju! Fanns ungefär 5 stycken kvar idag, så jag ber till gudarna att de finns kvar imorgon. Nu ska jag kika på The Vampire Diaries, en av höjdpunkterna på fredagar.

Just ja! Varje gång jag har tvättat håret har jag funderat på vad mitt nya schampoo luktar.. Och idag kom jag på det, Bacardi Razz! Onödig information, men var bara tvungen att säga det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0