Jag skrek åt en gangster i min bil för att jag är så cool

Fick se vårt nya schema idag och dra mig baklänges vad glad jag blev. Två mumsiga sovmorgnar och inte mer än två lektioner varje dag, ibland mindre. Vad kan jag säga? Jag älskar det. Och med så mycket tid över hinner jag ju dra till tandläkaren varenda dag, eller hur Johanna? Hahaha, var bara tvungen! Vet att du skrattar nu.. Det gör jag i alla fall. Ikväll kommer Troja/Ljungby på besök i ABB Arena, får väl se om våra gulsvarta killar kan lyckas vinna. I sure hope so!

Just ja, här är en liten bild på mina skor, eller ja.. En av dem. Och ja, jag har bleka fötter, måste ju matcha snön förstår ni väl!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah... du vet att han fru ej gillar hur ofta du är där ;)

2010-01-15 @ 22:32:05
Postat av: Rebecca

Kul att det nya schemat är bra för någon då :(

2010-01-17 @ 00:54:43
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0