Little girl turning eighteen..

..I fredags!! Förlåååt för att jag inte skrev någonting om det här Rebecca, men du klarade dig ändå va? Verkade som så i alla fall! ;) Det blev ett gäng tjejer som drog till Silk för att fira den numera stora flickan. Hade jättetrevligt även om mina skor dödade mig efter ett tag (förlåt älskade fina skor, men det gjorde ni faktiskt..) Men vill man vara fin får man lida pin, heter det väl. Måste också ge ett stooort grattis i efterskott till min lilla lillesyster som fyllde 8 år, även hon i fredags. Fikade här hemma igår och nu har jag ätit sötsaker för flera år framöver, typ. Kommer antagligen bli ännu fler tandläkarbesök nu.. (HAHAHAH! Förlåt, ska verkligen sluta) Och inte vet jag om jag kommer få tid att kila till gymmet någonting denna veckan heller.. Happ, får väl rulla fram då.... "Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram" Seriöst inlägget blev helt plötsligt.. Hehhh :P!!




Keep my guard up constantly
Stop this pain from piercing me
Now I don't know how, how to put it down
I wish I was that brave

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är luuuugnt! :D <3

2010-01-25 @ 21:58:18
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0