hard work work

Så, nu känner jag mig som en människa igen efter en iskall dusch. Det är helt sjukt hur varmt det är överallt. Och vad gjorde jag en fin dag som denna? Jo, jag var och jobbade. Städade hos två små söta tanter bland annat. Tog på krafterna måste jag säga. Annars verkar jobbet helt okej faktiskt! 

Efter jag hade slutat fick jag en present av mig själv. Två par skor fick det bli.. Tyckte att jag förtjänade det. Don't get me wrong, älskar mina converse mest av allt. Men kände att jag behövde ett par öppna skor nu när det är så otroligt varmt ute.. Eller ja, det hade jag redan innan i och för sig, men de är typ skyhöga och det orkar jag inte springa runt i hela tiden. Och de bruna gladiatorsandalerna föll mig helt i smaken, de andra föll för mig.. He-he. De bara hoppade upp i mina händer. True story.

Vid 8 tiden ska jag träffa Matilda och så ska vi dra och sola. Solarium ja, när det är världens sol ute.. Vi är normala. Älskar oss. Pussen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0