I hate thunder

Vet att jag ville att det skulle regna för ett par veckor sedan. Men nu behövs det inge mer vatten, gräset har fått tillräckligt. Snart får vi simma fram och kryssningsfärjorna kan åka rakt över landet (bara för att jag älskar att överdriva). Och inte nog med att det regnar alldeles för mycket.. Så skulle det såklart åska som bara den vid 4-5 imorse, inte roligt för sådana som mig som verkligen inte tål åskan. För fan, ville ju ha en somrig sommar. Eftersom vintern var så hemskt onödigt vintrig.

Nu har jag fått klaga lite, tror aldrig att jag blir nöjd. JO! När jag ligger på en sandstrand med en drink i handen och med blått hav framför mig i något varmt land.. Då kan det hända att jag slutar klaga. Har starka planer på att åka iväg i höst nämligen..

Annars då? Jobbet rullar på bra, kan inte förstå att det redan har gått tre veckor. Helt sjukt. Vill inte sluta heller. Nu tror jag att jag har slut på ord. Pussen.



"No one will surrender tonight, but I wont give in. I know what I want"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0