mhm

Jag älskar att shoppa, speciellt när man hittar mycket för lite pengar. Inhandlade två par shorts och två par linnen idag från BikBok, för bara 200 kronor. Sådant gör mig glad!

Nästa vecka får jag äntligen någonting att göra om dagarna igen, mitt sommarjobb börjar nämligen då. Och efter de fyra veckorna börjar ett till litet jobb, även det fyra veckor (fast halvtid). Känns ju ganska skönt i alla fall. Vill fortfarande ha det där på ABB dock, väntar (som vanligt) med spänning på att de ska höra av sig.

Imorgon ska jag ner på Power Meet och kika lite, är inte direkt intresserad av gamla amerikanare.. Men det finns ju en hel del snygga bilar där också! Och träffa trevligt folk är inte fel det heller. Med tanke på de senaste inläggen blev det här rekordlångt! Nu har jag ingenting mer i huvudet än en huvudvärk. Resten av kvällen/natten ska spenderas med filmer. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0