En vecka kvar

Sen är allt slut. Vill bara att det ska vara en dröm, att jag vaknar upp snart och tänker "Åh, det var bara en dröm, jag går fortfarande i tvåan". Men så är inte fallet, nej. Utan jag tar studenten om en vecka och jag kan inte alls förstå det.

Idag ska jag ner på stan med min farmor. Ska få välja ut ett smycke som studentpresent, hihi. Mamma ringde igår och var inte alltför diskret, "Vad har du för klassbetecking?" Svarade: "MP07B", så hör man pappa upprepa det i bakgrunden "MP07B!". Okej, det är verkligen på riktigt. Börjar förstå det nu när jag skriver. MY GOD. I alla fall, efter turen på stan ska jag ta en 24-minuterstripp till Kreta. Fint det. Undra om man ska ta klänning? Får nog bli det faktiskt, så otroligt skönt väder ute. (Skriver man så? Ute? Brukar ju inte vara olika väder inomhus.. Haha, whatever!) PUSS FINA NI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0