Kära vädergudarna..

Fin, fin finaaaa smycken valde jag ut. Tre stycken blev det och jag älskar dem!! Bild får ni väl kanske se om en vecka när jag får dem. Hihi. Vi tog en fika på Espresso House efteråt också. Och jag hatar vanligt kaffe ska ni veta, men tycker däremot att cappuccino är helt okej. Och den som de hade där med vanilj i var nog det godaste jag druckit någonsin i varm dricksväg. Snacka om att han i kassan levde upp till det han sa när vi frågade om de hade glass.. "Näe, men vi har stans godaste kaffe".


Låt det bli så, snääääälla? Ska be varje kväll. (Litar på er nu SMHI, så hoppas fan att ni har rätt)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skulle inte vara helt fel nej!

2010-06-05 @ 00:15:08
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0