100 dagar kvar!

Känns väldigt märkligt måste jag säga.. Om 100 dagar tar jag studenten. Och sen då? Well, inget jag ska tänka på ikväll. För ikväll ska jag bara ha kul med världens finaste vänner! Börjar med lite förfest hos Miranda och sedan  drar vi ner till Pluto där 100-dagarsfesten håller hus. Har faktiskt inga problem med vilken klädsel jag ska ha, däremot vet jag inte hur jag ska sminka mig. Tror jag kör på lite sotade ögon.. Och om vädret tillåter (vilket det ser ut att göra nu!) så ska jag ha lockar i håret. Skriv upp det så ni kommer ihåg! Ha-ha.

Matilda kommer hit om ungefär 4 timmar.. Åh, jag som hatar att vänta! Det är i stunder som dessa man önskar att man kunde spola fram tiden.. Men men, SKÅL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0