Prepare to be shocked!

Vet ni vart jag ska någonstans imorgon? Jag ska till.. Vänta, vänta, väntaaaa.............. TANDLÄKAREN!!! 08.00 på morgonen. Borde lägga till en ny kategori "Daniela i tandläkarstolen" eller "Mina tandläkarbesök". Rolig jag är. Inte? Nej, okej. Hmm.. Egentligen borde jag inte gnälla så som jag gör, de gör ju mina tänder fina. Har nog hellre "lite" ont i dem än att de ser ut som de gjorde innan. Usch. Så, TACK! Jag älskar det ni gör för mina små tandisar.

Så jag missar den första lektionen med tvåorna, men den andra ska jag allt hinna tillbaka till om tandläkaren inte vill ha kvar mig hela förmiddagen. Efter det drar jag ner på stan och möter upp Rebecca för att hämta min fina studenttröja som hon var (är) supersöt och hämtade i skolan idag. Hihi.

Ikväll ska jag göra ingenting.. Jo, grädda våfflor till mig själv! Det är ju trots allt våffeldagen. 2delu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0