Happy

När jag vaknade imorse trodde jag att den här dagen skulle bli jätteseg. Men tänk så fel jag hade. Tog bussen till skolan med Matilda där vi först hade lite möte om utklädnadsshowen, sen satte vi oss och gjorde klart vår fina studentkalender och tejpade upp den i uppehållsrummet som ni ser här nedan. Hade även generalrepetition inför treornas projekt och det gick bra. Imorgon ska vi visa filmen i aulan.. Kommer de skratta eller skrika? Det är frågan. Efter skolan kilade jag, Matilda och Hanna ner på stan och gick runt där en stund. Hittade ett somrigt linne inne på Bikbok som fick följa med mig hem, snäll jag är va?

Och sist men inte minst.. Nu på kvällen när jag sitter och har som tråkigast. Så bestämde jag mig för att kolla min mail (har inte varit så noggrann med att kolla den nu eftersom jag trodde att det var försent) och vad ser jag inte där, om inte ett mail om att jag erbjudits om sommarjobb?! GLAD TJEJ! Åh, så glad att jag studsade runt ett tag efteråt. Jag som trodde att jag skulle vara helt utan pengar i sommar.. Men inte då! Nu är jag inte sååå rädd för att ta studenten längre, forfarande rädd.. Men inte såå rädd. Puss från Västerås gladaste tjej!

I'm a happy happy girl with a happy, happy smile lalalala




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0