Skolan ♥

Var på dop igår i Stockholm, det var mina små söta bebis-tvilling-kusiner Anna och Nora som blev döpta. Gulligt var det! Somnade i bilen påväg hem som vanligt. Men inte så konstigt när jag gick upp vid 8.. Morgontrött? Ja.

I alla fall, skolan är precis vad jag vill till nu, till mina fina vänner. Sa väl att jag skulle skriva om det i varje inlägg? Här under är en halvbra bild på en klänning jag köpte i fredags efter mycket om och men. Hade den igår, och kommer förmodligen ha den på studentkvällen. Den har inga axelband, så får se om den vill hålla sig uppe hela kvällen, he-he. Skor är redan bestämt, Converse ♥ Annars säger mina fötter aj aj.

För att fördriva denna tråkiga söndag ska jag alldeles strax titta på Percy Jackson & The Olympians: The Lightning Thief (kom de inte på en längre titel?) som verkar vara en film helt i min smak. Sen att han är dåligt snygg är bara ett plus. Imorgon: Skolan och träning inför utklädnadsshowen på onsdag, därefter stan och solning. Kommer se ut som en snögubbe i min vita klänning annars! Åh, filmen är inte klar förrän om en timme.... Får väl mata mina djur i Zoo Paradise så länge då. Älskar hur nördig jag är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0