Solen ♥

Och så var ännu en helg över då. Bara jag som tycker att tiden går för fort? He-he. Jag var en av de få jag känner som satt hemma och tog det lugnt. Var här hemma och hade trevligt med mamma och Lovisa i fredags och igår åkte jag till pappa. Han hade köpt fantastiskt underbara Avatar så jag fick njuta av den på 50" tv. Är det möjligt att den blir bättre och bättre ju fler gånger jag ser den? Okej, nu ska jag sluta nörda. Sov kvar där och vaknade till solsken och blå himmel. Satte mig ute på balkongen och solade och blev kvar där ute i ett par timmar. Snacka om att jag har saknat solen och den där brännande känslan i huden. Jag ska inte under några omständigheter klaga på att det är för varmt i sommar. Om jag någon gång skulle göra det.. Ja, då får ni slå mig. Jag ska tänka tillbaka på hur fruktansvärt kallt det har varit hela vintern, och att jag hellre svettas än fryser så det gör ont. Som när jag och tjejerna var ute och filmade på Björnön, när jag verkligen trodde att mina tår skulle gå av för att de var så kalla. Ingen trevlig känsla. Nej, eftersom den här vintern har varit så här vintrig.. Så får vädergudarna fan ta och gottgöra mig med en riktigt somrig sommar!!


Bild från Kreta -08, saknar sådär lite lagom mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0