23/11

Usch, tror aldrig att det har varit så jobbigt att ta sig upp ur sängen som det var imorse. Låg i en hel timme och bara "tio minuter till", i vanliga fall brukar jag bara snooza en gång. Skulle behöva gå och lägga mig redan klockan sju för att vara pigg när jag går upp, men då får man ju ingen fritid alls. Okej, jag går och lägger mig vid åtta vissa kvällar.. Hehe. Sova är väl min fritid.

Igår följde jag med Matilda till Gruvegårds på en teorilektion. Hade sprängande huvudvärk så det var tur att han som pratade var rolig! Då har man kommit igång liite då. Fick även skjuts hem av henne sen, första gången jag åkte med henne. Var inte rädd.. Inte alls, ehe.. Skoja, du var suuuuperduktig gumman! När jag kom hem la jag mig och kikade klart på Harry Potter 2, tittade på ettan i söndags. Ikväll blir det trean, imorgon fyran, torsdag femman tänkte jag säga men nej.. För då är det HOCKEY! VIK-Örebro, åh vad jag längtar. Hata, hata, hata Örebro!

Nu är min rast snart slut, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0