Jag emigrerar

Okej, snö är jättemysigt.. När man är inne eller när det inte blåser storm! Det var hemskt att komma ifrån jobbet idag. På vår avdelning är fönstrena ganska undangömda, så jag hade ingen aning om att det var alldeles vitt ute. Och så fort det kommer snö på vägarna blir trafiken kaotisk, så det tog ungefär en timme att komma hem. Om det snöar såhär mycket nu, tänk då i januari när den riktiga vintern börjar! Vad ska SJ ta sig till? Ha-ha. Ne, men seriöst.. Jag emigrerar om denna vintern blir likadan som den förra. Nu ska jag sluta gnälla och gå och duscha sedan sova istället. Godnatt!

Just ja!! Måste bara tacka mina söta nära och kära för de fina presenterna jag fick! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0