Så göra vi när vi krossar Örebro..

IGEN! Så jäkla härligt, enormt glad!


Matilda tog sitt körkort idag! Grattis fina du!! Vad gör hon? Nu kör hon! Fy fan vad du ska få gå upp varje morgon och skjutsa mig till jobbet. Haha, nejdå! Men ska däremot bjuda henne på mat ikväll, snäll som jag är. Blir väl en del bilåkande också antar jag ;)

Just nu sitter jag på jobbet och glor, väntar på att någon robot ska rulla in.. Men nejdå, ingenting kommer. Så får nörda lite här så länge. Ska nog kika lite på Nelly, hehe.. Tröjan jag la upp i förrförra inägget ska jag åka och hämta ut också. JAAA, Matilda det kan vi göra! Haha! Nu orkar jag inte skriva något mer, känner att det börjar bli massa onödigt snack. PUSS

Kommentarer
Postat av: Matilda

Thank you, come again! :D<3

2010-11-27 @ 13:50:04
URL: http://obvious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0