this i promise you

Jaha, då fyller man 19 år imorgon då. Känns ganska sjukt att "bara" ha ett år kvar till systemet. Problem nummer ett är att jag kanske kommer behöva gå upp fem imorgonbitti och jobba till nio ungefär.. Men äh! Bara att fortsätta sova när jag kommer hem igen, ladda om batterierna och köra lite förfest hos mamma med vackra människor för att sedan kila ner till Pluto och White Night. Problem nummer två är ett typiskt, väldigt vanligt i-landsproblem som (speciellt) vi tjejer ofta har.. Vad tusan ska jag ha på mig?! Så otroligt svårt att hitta något snyggt men enkelt vitt... Får väl kolla ihjäl mig efter jobbet, innan jag ska hem och städa ihjäl mig. Bara att hoppas att jag lever imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0