Tonight I'm not takin' no calls, cause I'll be watching hockey!

Sitter på jobbet, slutar kvart över treeee. Har lunch så ska nog ta en skön powernap, det går faktiskt trots alla ljud runt omkring. Så trött är jag. Men jag får faktiskt ta och sluta vara trött och tagga till istället.. För om sju (!) timmar börjar årets match i ABB Arena. Nämligen VIK Hockey-Leksand. Vad jag har läst kommer arenan att vara fullsatt, I like it! Så nu är det bara att ladda och längta. Och ikväll: KROSSA!!!

I söndags var vi förresten och kikade på lägenheten, ser riktigt mysig ut alltså! Första januari flyttar vi. Jag är egentligen sugen på att flytta hemifrån, men det får helt enkelt bli lite senare.

Och igår tog jag bort resten av tandställningen, Hollywood-smile nu! Hehe, nedå. Men riktigt fint blev det! Är så nöjd. Sova en liten stund nu, natti natt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vart ska du flytta? :)

2010-11-16 @ 16:01:51
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0