111010

Vet ni vad jag vill ha? Jul! Nu. Man har en sådan mysig känsla i kroppen då. Köpa julklappar till alla fina (och till sig själv.. hehe), klä granen, titta på Kalle Anka och äta massa god mat. Det längtar jag till. Men först ska jag fylla nitton, nitton tråkiga (fast själva åren har varit underbara), onödiga år. Allt man får börja göra är att lägga ner mer pengar på tråkiga saker. Hos tandläkaren, bussen.. Ja, det var det enda jag kom på nu. Hehe. Varför kan man inte bara bli 20 år direkt? Nej, då ska man sitta och vänta i ett helt år på det. Jag vill ju börja betala för saker man har nytta av i livet, alkohol! Hahaha, nej skämt och sido. Kanske. Typ. Ibland. Haha!! Jag har inte alla indianer med i kanoten idag känner jag. De flesta stannade hemma i sina tält. Skulle jag också ha gjort.

Hm.. Att betala hos tandläkaren hade i och för sig varit värt efter det jobbet de har lagt ner på mina tänder, helt klart.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Matilda

längtar du inte till efteråt? :D <3

2010-10-11 @ 18:47:10
URL: http://obvious.blogg.se/
Postat av: du vet vem ;)

tandläkaren! <3

2010-10-12 @ 01:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0