Dum av dig

Vad tycker ni om min uppdatering? Rolig va? Hehe. Har inte så mycket att skriva om dagarna tyvärr. Men nu har jag lite på hjärtat faktiskt! Lönespecen kom i torsdags, såg helt okej ut alltså. Så nu har jag räkningar, presenter och sådant smått och gott att betala.. Men största delen av min shopping får vänta tills nästa lördag då jag, pappa och (kanske) Markus ska åka till Stockholm. Den helgen ska även Matilda firas som bara den! Mh-mh-mh. Så nu kan gärna den här kommande jobbarveckan springa iväg lika fort som alla andra har gjort!

What else.. Ingenting. Nu ska jag titta på The Vampire Diaries.

Jo, kom ihåg att livet är inte dagarna som passerar, det är dagarna du minns! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0