lost tjej

En liten rolig kommentar som hördes på Frejagatan 1 igår.

Pappa: Din bror ska ut och parta ikväll.
Jag: Markus?


No shit!? Har jag fler bröder? Nä. Hur tänkte jag? Har varken alla årorna i vattnet, hästarna i besticklådan eller besticken i stallet märker jag. Som jag förövrigt har börjat säga hela tiden. Mh-mh-mh. Var någon mer rolig kommentar som jag slängde ur mig, men kommer inte ihåg vad det var. Det här inlägget har heller inte alla mjölkpaket i kylen. Skrattar åt mina egna skämt gör jag också. Örebro på onsdag, kommer vara stendö på jobbet på torsdag. Gör så att det är värt det nu älskade gulsvarta ishunkar. Loca, loca, loca, waka, waka, waka! Shakira har för bra låtar. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0