hope

I fredags blev det lite firande för Matilda nere i lokalen hos henne. Hoppas du gillade din present! ;) Eller who am I kidding? Jag vet att du älskar den! Därefter drog vi oss mot Silk och dansade loss. Riktigt trevlig kväll! Nästa lördag är det min tur att fylla 19. Och som det ser ut nu är det Pluto och White Night som står på schemat. Dock vill jag ha min nya svarta klänning!! Hehe. Ännu en helg att se fram emot med andra ord!

Gårdagen bjöd på lite shopping i Tuna Park med pappa, Maggan och Madde. Inhandlade bland annat en snygg halsduk, en tvåfingersring och väggbokstäver. Ni vet såna där. Bilden nedanför förklarar nog! Realappen syns också. Fick även för tidiga presentpengar av pappa som jag förmodligen kommer att köpa en Bluray spelare för. Hihi.

Inatt, klockan tre (när jag sover som godast och ska upp cirka en timme senare) tar min mamma flyget till Chicago och blir borta i tio dagar. Går an att vara ensam under en kväll eller två, men tio dagar? No way. Så tar nog mitt pick och pack och åker till pappa. Kommer sakna min mammsi!

Nu börjar det kännas att jag har varit vaken sen fem imorse. Då var jag duktig drog och jobbade till tio. Gäller att ta vara på de dagarna jag får nu.. Nog om det. Nu måste jag snart sova innan jag svimmar.


Kommentarer
Postat av: Matilda

absålutlii! love it :)<3

2010-11-02 @ 18:17:10
URL: http://obvious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0