ehe

Nu uppdaterar jag för att Matilda började tröttna på att inte ha någonting att läsa. Min blogg är hennes favoritblogg förmodar jag. Haha!

I helgen var jag hos min kära kusin, fick rida hennes söta häst. Var ett antal år sedan jag red sist, men det satt i! Inga bortslösade åtta år här inte ;) Men det fick mig att tänka på hur mycket jag saknar dem, de är så gosiga.

Hm, ja vad ska jag mer säga. Jag konstaterade idag att jag är sämst på att köra truck. Eller inte sämst, men skapligt dålig i alla fall. Äh, bara att försöka igen imorgon! Ny dag, nya tag. Ja ja, tröstar mig själv med att det är Idol ikväll och att jag har en påse lättsaltade lantchips. Alltid något! Här nedan är en inspelad cover av en mina favoriter hittills. Såå grym!





Kommentarer
Postat av: Matilda

Att man ska behöva tvinga dig för att du ska skriva blogg ;) haha.. men wuhu, äntligen ett inlägg! :D <3

2010-09-21 @ 17:55:26
URL: http://obvious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0