cash is king

Varje gång lönen kommer in på kontot så sätter shoppingnerverna igång lite extra, varför är det så egentligen? Är just nu inloggad på varje liten sida jag vet och försöker hålla tassarna borta från "klicka-hem" knappen. Det är svårt ska jag säga er, när man vill ha allt och lite till.

Ja ja, skönt med lite ledigt nu. Men bestämde mig för att jobba några timmar på måndag i alla fall. Börja klockan 05.00 och sluta vid lunch. Annars kommer jag ändå sova bort halva dagen, för att sedan vakna och bara: "Faaan, varför jobbade jag inte istället?". Lite extra pengar är inte helt fel alltså. Behövs alltid! Speciellt nu när det är cirkus fem veckor till nästa lön, hehe.

Imorgon ska jag påskstäda min lilla lägenhet, därefter ska jag åka ner på stan och träffa Matilda. Blir till att köpa något fint till min barndoms/skridskoåkningsvän Evelina som fyller 20 år på söndag. Jag som är så partysugen, får alltså äntligen stilla mitt partybegär på lördag! Skönt det.

Nej, nu ska jag fortsätta kika runt på Nelly, Zoovillage, Gina Tricot, Junkyard, H&M osv.. Hehe. Rolig tjej. Efter det ska jag upp till pappa och kika på Pirates of the Caribbean At World's End. Johnny Depp är inte dålig alltså, mh mh mh. Inte Orlando Bloom heller för den delen, hehe. Puss då!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jobbade i disken, då är man lite isolerad från allt folk :( men du får ju se mig idag så :d <3

2011-04-27 @ 15:31:28
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0