glädjeskrik

JAG ÄR FRISK. WOHOOOO. Eller ja, nästan. Så jag är hemma från jobbet idag också. Men imorgon ska jag dit! Äntligen säger jag bara, behöver lite rutiner i mitt liv igen. Haha. Helt sjukt vad tiden går sakta när man inte gör någonting om dagarna, vilken panik. Nu blev jag partysugen. Lyckat!

Tog precis en lååång dusch, så nu känner jag mig som en vanlig människa igen. Ja, jag har faktiskt känt mig som någon annan varelse de här dagarna. Vad vet jag inte. Nu ska jag ta och titta på gårdagens avsnitt av Big Brother. Beroendeframkallande? Eh ja, om det är! Efter det ska jag ta och städa upp lite här hemma, därefter fixa mig och kila ner på stan och träffa miss Ica Skrapan, also known as Matilda. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0