halsplus

Eftersom jag just nu lider, får även bloggen lida lite. Har troligen (som jag trodde det hette när jag var liten) halsplus. Har inte ätit en riktig portion med mat sen i onsdagskväll. Och vart den tog vägen ska jag inte berätta, för allas trevnad. Febern jag fick igår var inte att leka med heller. Lever just nu på youghurt, nyponsoppa och C-vitamin (brustabletter med hallon/tranbärs smak, smakar ljuvligt faktiskt). Nej, fy fan säger jag bara. Det första jag ska göra när jag är frisk är att äta mina chicken nuggets och bearnaisesås, som jag köpte innan jag blev sjuk. Längtar så sjukt mycket efter mat så jag förstår inte själv. Vill bara bli frisk, nu nu nu!!!!!11ettettett

Klago inlägg, ja.

Kommentarer
Postat av: Mor

Krya på dig <3 Kram

2011-04-16 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0