You've got the most unbelievable blue eyes I've ever seen

Jag har, utan tvekan, haft den mysigaste helgen på länge. VIK krossade Örebro (igen) i fredags. Lördagen spenderades med riktigt trevligt sällskap framför elitseriehockey och urkassa skräckfilmer. Och tråksöndagen kompenserades med en massa mys. Alltså blev den inte tråkig. Hihi.

Just nu sitter jag på jobbet och kikar in Ikeas hemsida. Jobba, vad är det? Haha. Nej, vi har ingenting att göra. Ovanligt. Fika om en timme, hemgång om två. Trött är jag. Ska ta en sväng förbi solarieöarna tänkte jag, skönt. Fasiken, vad tiden går sakta. Känner verkligen att det här inlägget blev sammanhängande. Bla, bla, bla. Åh, jag är så glad.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Elitseriehockey<3 Kult att du tittar in på mitt jobbs hemsida :M

2011-02-21 @ 20:12:38
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0