120111

Nu har jag för tredje gången åkt med en buss som kör in i något. Första gången var ett rödlyse, det slog i precis där jag satt. Jag flög nästan upp i taket. Busschauffören märkte det knappt. Andra gången var vid ett vägarbete, den bakre delen av bussen slog i en pikébuss.. Tror jag att det var i alla fall, kommer inte riktigt ihåg. Och så till sist igår påväg från jobbet i en rondell.. Bussen skulle rakt på och så stod det en bil bredvid som skulle svänga till höger. Men rakt på var det fritt så chauffören skulle absolut köra förbi och prejade bilen. Duktigt. Tur att det inte har varit nå större smällar i alla fall.

Ja ja, nog om det. Ikväll är det hockey som gäller. Och vet ni? Den här gången kan det också gå! Nu ska vi ta och jobba ihjäl oss här! Heheeeee. Eller inte. Vi får väl sitta vid datorerna tills ögonen blir fyrkantiga! Tänk att jag trodde på det när jag var liten.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0