3-1!!

Det giiiick. Sa jag inte att det skulle gå? Jo, det sa jag. Det gick som smort alltså. Kör gärna samma stil imorgon mot Rögle! Tack på förhand. Wohoooo. Hockey igen redan imorgon. Det gör en trött tjej sådär jättesupermegaglad.

Mh mh mh, har inte så mycket att skriva. Har lovat mig själv ett varmt bad när jag kommer hem. Och på torsdag ska jag och Matilda och testa på Member 24, ett gym som ligger på stan. Obemannat, 18-årsgräns, inget kort att tänka på för att komma in utan man behöver bara ha med sig sina fingrar. (Vilket man oftast har.. Fingeravtryck med andra ord). Låter perfekt tycker jag. Det var allt jag hade på hjärtat for now, tror jag. PUSS

Har sagt det här förut.. Men varken jag, min hjärna eller mitt hjärta verkar förstå.
Så jag tar det igen:
Never allow someone to be your priority, while allowing yourself to be their option.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0