blubb blubb

Var i Stockholm igår och firade mina små tvillingkusiner som fyllde 1 år (båda två, hehe). Och påvägen hem ville jag så gärna sova, men tvingade minst sagt upp ögonen. Och så när jag väl ligger i sängen vid nio ungefär och ska sova, nej då kan jag inte somna istället. Låg och vred och vände på mig hur länge som helst. Började kika på Eragon som gick på fyran istället. Så nu är jag inte direkt pigg om man säger så. Men, det är bara att sova en liten stund och sedan tagga till. För jag ska till tandläkaren kl. 16!!! Haha.... Därefter hockey!! VIK-Leksand. Det kan väl gå? Det kan gå. Det går. Det kommer att gå!!

Har för övrigt glömt att sätta i min tandskena om nätterna i några veckor.. Hehe. Tänderna hade flyttat tillbaka sig en aning. Duktig tjej. Snacka om att det gjorde ont igår när jag äntligen kom ihåg att sätta i den igår. Men nu är tänderna tillbaka där de ska vara i alla fall, annars hade jag nog fått lite skäll idag.. Läskigt att de kan flytta tillbaka sig så fort! Ska aldrig mer glömma min älskade tandskena.

Nu skrev jag så segt och mycket, så nu hinner jag inte sova. Attans också! Kul att det enda inlägget handlade om var mina tänder, min sömn och hockey. Jag vill på hockey. Godnatt.


This time baby I'll be bulletproof

Kommentarer
Postat av: johanna

hahah, dina tänder är alltid bäst!!

2011-01-10 @ 17:58:29
URL: http://johannnas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0