questions

Sitter på jobbet och väntar på material. Så kan göra en sådan här sålänge som jag snodde av Rebecca.

1. Gjorde du något i år (2010) som du aldrig gjort förut?
Jobbat, på riktigt!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Det enda jag hade var väl typ att börja träna på allvar.. Och det gick ju bra, de första två månaderna.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nix

4. Dog någon som stod dig nära?
Nix

5. Vilka länder besökte du?
Sverige.. Men räknas kryssningen? I så fall, Finland också. Hehe

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Oh ja, en shoppingresa. London here we come!! Och en solsemester.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
11/6, dagen då MP07 skiljdes åt. Dagen D. Studenten.

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag faktiskt kan jobba här. Helt utan utbildning! Stolt över mig själv.

9. Största misstaget?
Brukar säga såhär, man lär sig av sina misstag. Och det har jag gjort, tror jag..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte varit speciellt sjuk på hela året, haft lite feber någon gång bara. Men precis lagom till nyårsafton åkte jag på förkylning och feber. Mådde inte bra, men tog mig ut ändå!

11. Bästa köpet?
Min mobil! Och alla skor!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Studenten tror jag det blev.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Verkligen!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Hey Soul Sister! We No Speak Americano, Alors On Danse, Love The Way You Lie.. De där hittarna, ni vet!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Solat kanske. Haha, skoja bara. Gjorde typ inte annat än det ju! Men alltså uppskatta värmen mer, tål verkligen inte kyla. Och tränat, definitivt!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slöat

18. Hur tillbringade du julen?
Hos min kusin Marika, sedan hemma hos mammsen. Och sist hos pappa :)

19. Blev du kär i år?
Head over heels i somras. Nu vet jag inte riktigt.

20. Favoritprogram på TV?
Hehe, listan är inte såå lång! The Vampire Diaries, True Blood, Gossip Girl, One Tree Hill, Bones, How I Met Your Mother, Vänner (måste nämnas!!), Being Human.. Tror det var alla!

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar ingen.

22. Bästa boken du läste i år?
Twilightböckerna! Eller läste jag dem 09? Jo, så var det ju.. Haha, bra minne! Läste en underbar bok i somras, men kan inte komma på vad den heter just nu :(

23. Största musikaliska upptäckten?
Owl City! Och att jag är grym på att sjunga i duschen, haha!

24. Något du önskade dig och fick?
Ja, min fina lilla tv i studentpresent! Och smycken ifrån Rock By Sweden.

25. Något du önskade dig men inte fick? 
Tror inte det

26. Årets bästa film?
Inception!

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Blev firad hemma. Sedan förfest hemma med världens finaste flickor därefter White Night på Pluto!

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns alltid något, inget år kan vara perfekt. Men ibland behövs det även motgångar för att man i slutändan ska växa som människa. (Alltså Rebecca?! Perfekta svaret, det behåller jag! Hihi)

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Hm, vet inte riktigt.. Men jag måste säga att jag har använt jeansleggnings mer än någonsin, det är en fantastisk gåva till min garderob.

30. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och min familj!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
David Boreanaz!

32. Vem saknade du?
Ingen

33. De bästa nya människorna du träffade?
Alla på sommarjobbet, fantastiska människor!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Meh, copyright på mitt svar :(( Haha! Näedå :M <3

2011-01-03 @ 22:36:39
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0