Gott nytt år!

Årets första inlägg! Det kommer ta ett tag för mig att förstå att det faktiskt är 2011 nu. Jag trotsade i alla fall förkylningen i fredags och blev upplockad av Jocke som vi sedan åkte hem till. Var ganska lugnt till en början vilket var skönt. Men efter ett tag droppade det in massor med trevliga människor. Fint det!

Så vad är det man säger nu då? Nu börjar det nya livet! Hehe.. Så trött på de orden så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men jag ska åtminstonde försöka hålla mig till dem. Har jag något nyårslöfte? Tror det är att få mina nära och kära att känna sig ännu starkare och ännu bättre. För det är ni, my treasures!

Har precis klickat hem två saker, eller ja.. Den ena (smyckesträdet) beställde jag hem i fredags och linnet idag. Hoppas det passar bara, annars får jag väl donera det till någon av mina vänner. Men nu får det vara slut på shoppandet. Åker ju till London i slutet av denna månaden och där kommer jag säkerligen hitta hur mycket som helst. Så, enough! Men just nu ligger bara mina smycken överallt, så ett smyckesträd behövdes. Älskar den där lilla pippifågeln till vänster, hihi.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0