Har en fråga att ställa mig själv..

Tänkte kila ner till Member 24 och betala mitt gymkort (var tydligen kort och fingeravtryck för att komma in) idag. Och passa på att träna på samma gång.. Men hur i hellskotta ska jag orka med det? Motivationen står på på noll idag känner jag. Jag vill bara hem till min säng. Hm, kanske ska göra som så att jag kör lite på på crosstrainern i alla fall.. Sedan ta en 24-minutare till Kreta efteråt och vila lite. Det låter bra i mina öron! Haha, måste jag alltid ha något att belöna mig själv med efteråt? Ska städa när jag kommer hem så det är jag faktiskt värd. Gillar att resonera saker med mig själv, hehe.

Har två riktigt roliga helger framför mig nu. På fredag ska vi ut och fira Rebecca som fyller 19 stora på lördag. Och på lördagkväll blir det middag hos henne. Mysigt! Och min lillafinasyster fyller år på lördag hon med (fast 9 stora), så hon ska också firas! Helgen efter flyger jag, Matilda, mamma och mammas kompis Anna och kollar läget i London. Looking forward to it! ;) Ska väl försöka att inte shoppa ihjäl mig.

Okej, tror jag hittade motivationen nu! Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0