Tabban + Slisk

Usch, var så arg hela dagen igår. Hade så mycket ilska i kroppen att jag bara ville skrika rakt ut. Varför? Vill säga varför. Men får nog inte säga varför.. Eller jag får nog säga varför. Men vågar inte säga varför, helt enkelt. Så därför, låter jag det vara osagt här. Ville bara dra och träna och ta ut lite av min ilska på boxningssäcken efter jobbet. Men nej, vi jobbade över en stund istället så det hann jag inte med. Såklart. Men men, vi lagade megagod mat hemma sen så jag blev på bra humör igen efter det.

Nu är det i alla fall fredag och jag slutar om en och en halv timme. Då ska jag ner på stan en sväng och fixa present (hihi) sen hem till Matilda som inte kommer hem förrän kl. 7.. Undra om man ska ta en powernap? Hehe, skulle behövas.. Återstår att se! Ikväll är det Tabasco därefter Silk som står på schemat för att fira Rebecca lite. Eller vaddå lite? Mycket rättare sagt! Väntar mig inget annat än en riktigt trevlig kväll! Men jag har som vanligt ett problem.. Vad ska jag ha på mig?! Att det ska vara lika svårt att välja kläder varje gång man ska iväg. Haha. PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så länge du har kläder på dig så går nog det bra :M <3

2011-01-21 @ 20:13:14
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0