wednesday

Åh, igår kom jag äntligen ihåg att köpa försvarets hudsalva, som jag har saknat den! Ingenting annat som funkar på mina läppar. De känns redan mjukare! Gårdagen var både bra och dålig. Dålig på dagen för ingenting gick som jag ville att det skulle. Och bra på kvällen för då kilade jag och M och tränade en sväng. Skönt så inni var det! 

Idag ska jag växla en del av mina riksdaler till pund, dra en solning om jag hinner, därefter blir det färga håret svart som natten på mig och Matilda. Min utväxt är inte att leka med, haha! Sa jag att vi flyger till London på fredag? Missade inte att nämna det va? LONDON PÅ FREDAG! AAH. Efter den weekenden (säger man så?) kan jag alltså kryssa av en sak från min att-göra-innan-jag-dör-lista. Powernap nu. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0