1-2!!

VIK vann mot Leksand igår, på bortaplan (igen!!). Eftersom det "bara" blev ett poäng mot dem hemma i måndags, känns det extra skönt att det blev 3 pinnar denna gången. En sak som suger dock, är att vi ligger på samma poäng som dem. Och att Mora vann över Almtuna igår suger lite också.

Idag ska jag få Matilda på besök hemma hos mig. Blir pizza och en massa prat. Mys! Ska även få hjälp av pappa med min dator, nätaggregatet ska kopplas in (vet jag precis hur man gör, hehe).

Vad mer? Jo, min soffa är typ världens mysigaste. Skulle sätta mig och kika på ett avsnitt av Bones (42 min) igårkväll runt 9, vid 12 slet jag mig därifrån. Kan tänka mig att jag kommer somna där många gånger. I alla fall på fredagkvällarna, haha. Bilder ska jag ta också, men det får bli sen. För nu har jag cirkus fyra kartonger med kläder står (måste verkligen ha en byrå nu!!). Nej, nu ska jag sova en liten stund, dödstrött. PUSS

Kommentarer
Postat av: josef fritzl

Ge mig pizza! :(

2011-03-10 @ 18:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0