110307

Om det jag precis läste är sant så måste jag först av allt få jag skratta av mig lite. Hahahahahaha. Andas. Hahahahaha! 10 minuter senare. Nu är jag klar. Vissa människor är fan inte riktiga alltså, på riktigt! En människa som var så bra, visar sig vara raka motsatsen. PÅ ETT PAR DAGAR?! Jag blir så trött. Nej, så nu ska jag koncentrera mig på det viktigaste som finns. Mina älskade vänner, min familj, min lilla lägenhet, hockeyn (det lilla som är kvar av den) och mitt jobb. Så det så!

Har sovit hela två nätter i lägenheten nu. Jag överlevde! Haha. Känns så konstigt, men ändå så skönt. Nu vill jag bara komma i ordning fort, fort, fort! Så jag kan ha en liten inflyttningsfest sen, hihi.

Nu ska vi göra en sak som vi gör ganska ofta här på jobbet, nämligen vänta. Denna gång till klockan 14.00, det är om två och en halv timme?! Holy crap, kommer ju somna trettioelva gånger. Förhoppningsvis får vi gå tidigare. Fast egentligen behöver jag pengarna, men men.. Efter det ska jag halvspringa hem (därför jag vill sluta tidigare, så jag slipper stressen) och fixa mig för att sedan gå upp och fira Maggan som fyller 25+25. Grattis!! ♥ Sedan ska jag ta mig till ABB Arena för att kika på lite VIK-Leksand. Vinner vi denna gången? Klart vi gör!

Just nu sitter jag och tittar på vad jag ska ha för kanelpaket (kanalpaket skulle jag skriva) och har fastnat för ett totalpaket från Canal Digital. 57 kanaler. Om jag har förstått det hela rätt så är de första tre månaderna gratis, sen ligger engångskostnaden på 894 kr och därefter 324 kr per månad. Det blir 3888 kr på ett år, bindningstiden ligger på 15 månader och det är 14 dagars uppsägningstid.. Så det tål ju att tänkas över. Hehe.

Och just ja! Ska köpa en ny dator nu i veckan, förhoppningsvis. Har inte haft egen dator sen innan midsommar, hur har jag klarat mig? Haha. Sjujävla långt inlägg det blev. Titta, nu blev det lunch också. PUSS

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är amazing just the way you are!!! han kan dra åt skooogen :D <3

2011-03-07 @ 14:49:10
URL: http://obvious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0