110328

Gillar att måndagar går så fort, det betyder att världens tråkigaste tisdag kommer snart och att den är över fort den med. Sen är det bara onsdag och torsdag kvar (helt-okej-dagarna), därefter kommer den älskade fredagen. Då kommer det en hög fina människor till mig på förfest, sen bär det av ner på stan till Silk där September ska sjunga. Inte dåligt ju!

Men innan dess måste jag fixa en hel del till i lägenheten. Jag är typ.. Stamkund på Ikea nu, men trots det har jag inget Family-kort än.. Dåligt av mig! Nu har jag i alla fall bytt ut de extremt fula knopparna som satt på köksluckorna, vilket lyft det blev! Haha. Dammsög i lördags och moppade igår.. Dammade, diskade och så vidare också, så nu är lilla ettan skinande ren. Nu ska bara gardinstänger + gardiner upp, min spegel, lampor.. Och lite andra saker fixas. Ska även försöka hitta ett köksbord och stolar. Låter som att jag kommer ha att göra i alla fall! Färga håret ska jag också göra.. Och hitta en klänning, wish me luck...

PUSS


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jaha! Men är inte det buffalos? Jag trodde en gnu var någon liten råtta, haha :D Ja sluta, lejonkungen är ta mig tusan ingen barnfilm! :'(

2011-03-28 @ 18:17:42
URL: http://rnystrom.blogg.se/
Postat av: Mor

Mycket att göra! Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll på fredag! September - vill jag också se :)<3

2011-03-28 @ 20:56:14
Postat av: angeliQue

Du borde skaffa ikea family kort :D as mycket rea nu, dom säljer ju ut allt nu på torsdag-fredag för 30-80 % rea :)

2011-04-05 @ 14:30:23
URL: http://angeliquegustafsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Veckorna går fort så det är helg snart igen :)

2011-04-05 @ 14:55:28
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0