monday

Har haft en riktigt bra helg. I fredags kom Matilda över och gjorde mig sällskap. Vi kikade på Flickan Från Ovan, åt ostbollar, chips och skrattade i massor. Mys! I lördags tvättade jag.. Sedan kom mamma, Lovisa och vovven och hälsade på. Bjöd dem på världens mest svårlagade rätt, tacos! Haha. Eller ja, hunden fick inget.. Bara hundmat. Haha.

Hämtade ut en supersnygg tröja i lördags också, älskar den grönblåa färgen på den. Det passar så bra till svart hår, tänkte jag skriva.. Sen kom jag på att jag har en utväxt som skrämmer livet ur folk (alltså mig). Måste färgas snart! Trött är jag också, så det blir en tidig kväll ikväll. Imorgon tar jag nog cykeln till jobbet om gatorna tillåter det, är så trött på att gå. Haha. Nej, nu har jag en vit robot här att sätta på lite saker på. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Mor

Tröjan var jättefin och maten var jättegod. I veckan ska dom börja sopa gatorna:) Kram <3

2011-03-21 @ 20:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0