110502

Uuh, ville aldrig att den här helgen skulle ta slut. I lördags träffade jag Rebecca en sväng på stan för att lämna ett par väskor till henne som jag ville bli av med. Fick kladdkaka och grädde som betalning, en perfekt deal om ni frågar mig! Impulsköpte även en tanfärgad skinnjacka. Jag menar 250 spänn, vem kunde motstå? Inte jag! Efter det drog jag till Jocke på lite Valborgs-firande. Vi var även till Djäkneberget och kikade på majbrasan, men efter cirkus tjugo minuter ville folket tillbaka igen. Jag med, kallt var det. Tog en taxi hem runt fyra och det första jag gjorde när jag kom hem var att diska (?!). Haha, normal är jag.

Men så igår fick jag höra att min brors kväll inte hade slutat lika bra som min :( Såå glad att du mår bra nu ♥

Har för övrigt varit sugen på jordgubbar hela helgen. Har jag fått det? Nääe. Har jag köpt det? Nääe. Blir det bättre av att jag tjatar? Nääe. Nu har vi fika, så ska ta en kopp varm choklad innan jag fryser ihjäl. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0