21/4

Sitter i skolan just nu, har håltimma till 14.30 och klockan är nu 12.37. Ganska segt om man säger så. Jag vet inte hur länge till jag orkar vara kvar här med tanke på hur sjuk jag är (igen).. Trött är jag också eftersom jag har legat och hostat ungefär hela natten. Stannar jag kvar här så somnar jag på retoriken, garanterat. Men vi får se hur jag gör.

Igår började jag kolla på One Tree Hill från början. Har bara sett några få avsnitt förut men aldrig riktigt tänkt på hur bra det verkligen är. Så nu har jag laddat ner alla avsnitt (innan det blev olagligt!) och har hittills arbetat mig igenom 6 avsnitt på första säsongen. Bara 5 säsonger kvar nu då ungefär! Men som Johanna sa "Du kommer inte att ångra dig". Och vad jag har märkt av de här avsnitten jag sett nu, så är jag bara förvånad över hur otroligt bra det är. Slår ju nästan The O.C, och är det bra.


Kommentarer
Postat av: karlberg

bäst bäst bäst :D äntligen nån o snacka OTH med! hihi

2009-04-21 @ 23:08:59
Postat av: Rebecca

det har alltid varit olagligt ;)

2009-04-22 @ 10:57:19
URL: http://rnystrom.blogg.se/
Postat av: wc

Mycket bättre än OC, MYCKET MYCKET MYCKET! sen som lilla 92an påpekar, alltid varit olagligt ! ;)

2009-04-28 @ 21:00:29
Postat av: Daniela

Haha puss på er snyggingar!

2009-04-28 @ 22:38:55
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0