19/3

Har nog glömt att berätta det här.. Men de som vann något pris på Tvåornas Projekt som vi hade för ca 2-3 månader sendan, ska åka till Stockholm och besöka Aftonbladet på torsdag, alltså om en vecka. Jag kan tänka mig att det kommer att bli allt annat än tråkigt! Jag menar, vår galet underbara klass på vift i Stockholm? Precis. Looking forward to it!

Och för er som inte vet vad Tvåornas Projekt är.. Så ska man marknadsföra något, till exempel ett klädmärke. Jag, Matilda och Rebecca gjorde en trailer till en skräckfilm, "Det omedvetna" som den heter. Under 3 veckor pågick detta projektet och på sista dagen skulle man redovisa sin kampanj i aulan inför lärarna och ettorna på medieprogrammet (några treor kanske också befann sig där). I alla fall så skulle de rösta fram den kampanjen som förtjänade bäst text, foto, video, kampanj, graf  eller ljud.
Som sagt så var det här rätt längesen, men vår trailer vann både bäst text och video (Tack ännu en gång!) Och betyget på vår kampanj blev MVG- (Fråga mig inte vad minuset gör där). Men som sagt: Stockholm om en vecka!


Tror inte att jag är ensam om att tycka att tiden bara rusar förbi. Jag menar, redan den 19:e mars? Det var ju nyss nyår och nu är det inte alls lång tid kvar tills man kan gå ut utan jacka. Endast 2 veckor kvar till påsklov och sen hinner man knappt blinka innan det är sommarlov. Livet är ju bara för härligt ibland. Puss på er som orkade läsa igenom allt.

Kommentarer
Postat av: matilda

endast 2 veckor faktiskt! :)

2009-03-19 @ 18:16:08
URL: http://obvious.blogg.se/
Postat av: Daniela

Tänkte det, men skrev helt fel :$

2009-03-19 @ 21:11:12
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0