black or white

Första dagen på det här andra jobbet idag. Fast vet inte om jag ska kalla det för jobb då vi bara sitter och lyssnar/diskuterar. Tredje veckan kommer vi dock att få arbeta lite. Annars är det bara en slags introduktion inför arbetslivet. Var därefter ner till Arbetsförmedlingen och hängde lite, haha. Skrev in mig där och sedan åkte vi vidare till Media Markt i spöregnet och kikade på Xperia.. Har tänkt ett tag och nu är jag helt säker, jag ska köpa den i slutet av den här månaden. Bara ett (I-lands)problem: Vilken färg?! Ole dole doff.. Haha! Lutar nog åt den svarta alltså.. Nu är det tv och massa roliga serier som gäller. Blir ju helt deprimerad av vädret. Kan nästan dyka från balkongen, så mycket vatten är det ute. I'm into o-o-o-o-o-o-o-o-o overdrive

 


Kommentarer
Postat av: matilda

SVART! :) <3

2010-08-09 @ 19:10:31
URL: http://obvious.blogg.se/
Postat av: Daniela

Okej braaa :D <3

2010-08-09 @ 19:14:38
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0