Holy crap

Vi tar studenten. Snart. Nästnästa vecka. Det är fan sjukt. Men det är inte riktigt lika läskigt längre.. För jag har (kanskeeee, hoppashoppashoppas) jobb. Inte sommarjobbet som jag nämnde förut, utan ett riktigt jobb. Det är också sjukt. "Är du ledig idag?" "Nej, jag jobbar." Shit pomfritt. Måste bara skriva hur mycket jag äääälskar alla söta bebisar i klassen också. Kommer säkert att tjata om det i varje inlägg (ja, oj vad många jag skriver) framöver. Men skulle utan tvekan gå flera år till med er, snacka om att ni har gjort det värt att komma till skolan varje dag de här tre åren. LOVE YOU

Vet ni? Vi har bara festen kvar!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för bilden!! kunde inte se lite fetare ut va! (a)

2010-05-26 @ 21:59:16
Postat av: matilda

men vafan, jag skrev ju naaaamn!

2010-05-26 @ 21:59:43
URL: http://obvious.blogg.se/
Postat av: Daniela

göööööru väl inte :O!!

2010-05-28 @ 18:43:17
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0